♥ Valentijnsdag: 10 date films!

3cd00a3e2515b5a7f0493c39e7a030fd

Daten is nooit echt mijn ding geweest, vaak besefte ik me achteraf pas dat het een date was of zei ik uiteindelijk toch af. Wat wel mijn ding is, is films kijken! Vaak hoor je dan ook als je op date gaat, dat je een film gaat kijken in de bioscoop of bij iemand thuis. Sinds kort heeft dat zelfs een naam namelijk Netflix en chill. Snap ik prima trouwens; het scheelt geld, je kunt praten want je stoort niemand en je kan over het algemeen een stuk lekker zitten of liggen dan de bioscoop stoelen. Ik zit daar namelijk altijd semi ongemakkelijk, weet niet of ik er nou echt lekker zit en dat gezeur heb je niet als je thuis een film kijkt. Oke Anique, get to the point! Ik heb gewoon een lijstje gemaakt met films die hartstikke leuk zijn om te kijken als je een date hebt! Niet te spannend, niet te klef maar precies goed!


Million ways to die in the west:

De titel vind ik een beetje lijken op de titel van de film “Once Upon A Time In The West” maar dat is dus echt totaal niet zo. Het is een lekker comedy waar je om kunt lachen en waar wat knipoogjes in zitten naar andere films. Zeker een leuke film om te kijken tijdens een date!


Delivery Man: 
De film Delivery Man sprak me niet gelijk aan maar toch wist die me aardig te verrassen! Er zitten enkele stukjes die af en toe wat langer duurde maar dat hoeft met een leuk iemand naast je zeker geen probleem te zijn.


Chef:
Feel good movie, dat is echt het eerste wat in me opkomt. Leuk om te kijken voor het eten zodat je daarna lekker samen de keuken in kan duiken.


Zookeeper:
Films met dieren zijn bijna altijd leuk. Ook deze film is grappig, niet te serieus en dus weer perfect!


Big daddy:
Lachen gegarandeerd tijdens deze oude film, hij komt alweer uit 1999. Adam Sandler in de hoofdrol samen met een heel lief jongetje. Schattig!


10 things I hate about you:
Ook deze film komt uit 1999. De film is niet eens echt super goed maar oh zo lief! En als je date niet zo bevalt kan je altijd nog naar het knappe koppie van Heath Ledger kijken.


Spiderman 1:
Ik had het echt niet verwacht dat ik voor deze film het woord romantisch zou zeggen maar het is toch echt zo. Leuk én dus romantisch! James Franco speelt trouwens ook in de film als jonkie en helden zijn altijd leuk om te kijken.


Hunger Games:
Waarschijnlijk hebben een hoop meisjes deze film al gezien maar zo niet kijk hem samen, des te meer reden hebben jullie om nog een date te plannen om de volgende delen te gaan kijken! Deze film is minder romantisch en wat meer spanning, des te meer reden om dicht tegen je date/lief/vriend/vriendin/verloofde/man/vrouw aan te kruipen toch?


Divergent:
Geldt eigenlijk hetzelfde verhaal als hierboven, alleen kan je deel drie (allegiant) dit jaar nog in de bioscoop zien!

 

Nog een paar dagen en dan is het Valentijnsdag! Wat vinden jullie van deze dag? Te commercieel of juist leuk? Ik hoop in ieder geval dat jullie van je dag of weekend genieten, door mijn filmtips of door elkaar!

Liefs,

Anique

 

2 gedachtes over “♥ Valentijnsdag: 10 date films!

Geef een reactie

