Challenge 1

Het wordt weer lente! Dat betekend dus dat we ook richting de zomer gaan, ik zeg heel eerlijk: Ik kan echt niet wachten! Zon, zee, strand, vrienden, vriendje en vakantie niet te vergeten!  Vakantie en zomer staat bij mij gelijk aan boeken lezen, ik kan die namelijk echt verslinden! Toen ik laatst op de bank mijn zoveelste aflevering van mijn zoveelste serie zat te kijken dacht ik opeens, hoezo lees ik alleen in de zomer? Dus bedacht ik een challenge voor mijzelf!

5o boeken in 1 jaar. Slik, nu ik het zo schrijf is dat toch best wel veel! Aangezien het al maart is, wat betekend dat ik nog maar negenenhalve maand heb maar ach. Ik ga de uitdaging met mijzelf aan!

Momenteel zit ik al op zes boeken, drie van Jojo Moyes en drie boeken van The Maze Runner! Zo nu en dan zal ik de boeken ook reviewen en op deze site zetten, anders zijn ze te vinden op review-overzicht.nl. Dat is een site voor mijn opleiding die ik samen met een klasgenoot beheer. Hij is momenteel nog ‘onder constructie’ maar we proberen zo snel mogelijk goed online te komen.

Oké 6 down, 44 to go! Lets do this! Hebben jullie dit jaar een challenge voor jezelf bedacht? Willen jullie ook meer lezen? Of ga je juist een andere uitdaging met jezelf aan? Laat het vooral weten in de reacties, vind ik leuk om te lezen!

 

Liefs,

Boekenwurm Anique

8 gedachtes over “Challenge 1

  1. Hoi Anique. Ik heb de indruk, dat ik vrij veel lees, maar of ik aan 50 boeken per jaar kom waag ik te betwijfelen. Ik heb nog zoveel andere dingen te doen.
    Overigens liggen de boeken, die ik lees op een wat ander vlak, maar dat wist je waarschijnlijk al!
    Groeten van Opa..

    Like

  2. Pingback: Challenge

Geef een reactie

